"Hyvältä tuntui. Sain yhden tavan lisää havainnollistaa
murtolukujen ja prosenttien yhteyttä."
— 6. luokan opettaja

"Tunti oli kiva ja sain uusia ajatuksia konkretisoimiseen.
Huomasin kuinka tärkeää on edelleen painottaa esim.
että 100 on 10 kymmentä jne."
— 5. luokan opettaja

"Itseäni ilahdutti tämän yhden tunnin aikana se,
miten pystyin itse havainnoimaan oppilaiden
ajatusketjuja ja ymmärrystä sekä
materiaalista että opeteltavasta aiheesta.
"
— 3. luokan opettaja

"Tunti tuntui erilaiselta ja innostavalta.
Oppilaat tuntuivat motivoituneilta ja suhtautuivat positiivisesti toiminnallisempaan tapaan oppia.
Sain paljon ideoita siihen, miten matikan käsitteitä voi havainnollistaa ja miten eri tavalla matikan opetusta lähestyä.
Materiaali on todella hyvin mietitty,
helppokäyttöinen ja havainnollinen.
Joudun tunnustamaan, että itse olen käynyt matikkaa oppilaiden kanssa lähes täysin kirjan ja digiaineiston tehtävien avulla.
Minusta maistiainen mielenkiintoisemmasta (sekä oppilaiden että opettajan näkökulmasta) tavasta opettaa ja oppia matikaa
oli todella valaiseva.”"
— 1-2-yhdysluokan opettaja